teisipäev, 24. veebruar 2015

Minu arvuti

Minul on sülearvuti Fujitsu LifeBook S7220. See on vana sülearvuti, kuid sellele on tehtud paar muudatust, kuna selle kõvaketas suri ära. Minu arvutil on Intel Core 2 dual P8600 2-tuumaline protsessor ja Intel HD videokaart. See kaalub kokku 2,5 kg ja sellel on 14.1 tolline ekraan. Sellel on ka 1TB kõvaketas, sest 500GB-ne suri ära. Ma põhiliselt kasutan sellel arvutil Google Chrome-i, Steami, RPGMakeri ja WinAMP-i. Google Chrome-i kasutan ma hea muusika otsimiseks, videote vaatamiseks ja info otsimiseks. Steami kasutan ma mängude ostmiseks, allalaadimiseks ja mängimiseks. RPGMakeri kasutan ma mängude loomiseks ja muutmiseks, kuna seda on lihtne kasutada ja programmeerimist ei lähe seal nii palju vaja kui Cry-Engine-is. WinAMP-i kasutan ma muusika kuulamiseks, sest see on parem kui Spotify või iTunes. Sellel lõppetati küll veidi aeg tagasi toetamine ära, kuna firma läks pankrotti, kuid see on ikka parim muusika pleier arvutile. Ma ei oska programmeerida, kuid mängude puhul spritede(2D mängudele), kujude(3D mängudele) ja tekstuuride loomise olen ära õppinud. Külastan internetis tihti eKooli, Youtubet, Facebooki ja Kyoex.com -i. Mul pole olnud mingeid probleeme ühegi operatsioonisüsteemiga. Sellel on olnud Windows XP, Windows 7, Windows 8.1 ja Linux.
http://www.notebookcheck.net/Fujitsu-LifeBook-S7220.19121.0.html

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar