kolmapäev, 4. veebruar 2015

Minu treening

Ma ei tee hetkel trenni, kuid ma olen käinud trennis. Ma olen käinud kolmes trennis: ujumine, tennis ja judo. Kõige kauem käisin ma judos. Ujumises käisin ma pool aastat. sest mul kadus huvi ja polnud nii palju aega, et käia kogu aeg seal. Tennis oli esimene trenn, kus ma käisin. Ma oskasin seda üsnagi hästi ja mulle meeldis seal käia, kuid aega jäi väheks ja pidin rohkem pühenduma judole. Ma käisin tennises 2 ja pool aastat. Judot tegin ma kuni eelmise aasta suveni (vist) Ma olin seal trennis, nagu ka teistes trennides, kõige pikem. mulle see eriti ei meeldinud. ma käisin seal umbes 3-4 aastat. Isegi kui mulle ei meeldinud oli seal ka naljakaid trenne ja üsnagi lahe suvelaager, mis oli ühes mõisas, mille nimi mulle meelde ei tule. Kõige vähem meeldis mulle Audru judo trenn, sest seal olid kõik minust vanemad. Hetkel ei käi ma üheski trennis, sest mul pole aega muidu õppida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar