teisipäev, 31. märts 2015

Programmeerimine


Mind huvitab programmeerimine väga ja ma tahaks seda õppida. Olles ise õpilane, kes loob mänge oleks see mul abiks paremini mängude loomisel ja võib-olla ka kusalgille üleslaadimisel. Minu arvates võiks hakata programmeerimist õppima niipea, kui informaatikat hakatakse õppima. Siis saab selle paremini selgeks. Mulle meeldiks töötada programmeerijana, sest selle eest saab head palka. Samas tuleks ka sellest kasu kui suurena välismaale kolida, sest programmeerijaid läheb alati vaja. Negatiivsel küljel ei oska ma midagi kirjutada. Ma ise pole programmeerimist õppinud, nii et ma ei tea, kas see on keeruline. Minu teada peab programmeerija hästi matemaatikat oskama, kuid see pole suurim probleem. Nagu ma ütlesin, olen ma ise ka mänge loonud ja püüdnud ise programme ning androidi äppe luua, kuid ma võiks programmeerimise ära õppides luua veel raskemaid programme/mänge. Programmeerimiskeeltest ei tea ma hetkel midagi, sest nagu ma ütlesin, pole ma veel programmeerimist õppinud. Ma olen selles vallas proovinud asju luua, ehk nagu juba kirjutasin, mänge luua ja androidi äppe, ning ka paar arvuti programmi. Ükski neist pole allalaadimiseks saadaval, sest neid tuleb veel lihvida. Rohkem mõtteid minul pole, kuid sooviks, et me programmeerimist õpiks, sest nagu ma ütlesin, oleks sellest päris mitmele palju kasu. 


http://facebook-coverphotos.com/wp-content/uploads/5553-geek-programming-java-coffee.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar