kolmapäev, 16. september 2015

Programmeerimine. Telefoniapp ja Arvutimäng.

Ma olen varem püüdnud mänge luua, kuid pole erilist edu olnud. Olen loonud mänge RPG-Makeris
ja pole just parim edu ka sellega olnud. Programmeerimine ja kujundus olid lihtsad, kuid loo väljamõtlemine oli juba veidikene raskem. Kui ma peaksin kunagi veel arvutimängu looma, siis oleks see Grand Theft Auto(GTA) stiilis, kuid loodud samal platformil nagu Yandere simulator, mis on minu sõnades "Kuidas keegi maha lüüa ja ära joosta ilma kahtlust äratamata" liiki mäng (https://yanderedev.wordpress.com/), või siis Unityl või Unreal Engineil, niikaua kui saab samas visuaaalses stiilis seda teha. Lugu pole veel välja mõeldud, kuna nagu ma ütlesin on see kõige raskem osa mängu loomisel. Kui ma ise peaks midagi tegema, siis oleksin ma kujundaja ja loo väljamõtleja, kuid tegeleks ka teiste asjadega nähes et Yanderedev (yandere simulatori looja) on suutnud niisuguse mängu üksi ilma kellegi abita kokku panna ja alles eelmine kuu andis loa teistel aidata tal mängu luua. Nüüd ka Mobiiliäppi kohta. Kuna ma ise olen muusikahuviline ja mitte eriti suur Androidi sõber, kuid rohkem kui Apple sõber, sest Apple on minu arvates ülehinnatud jama, oleks mul kõige mõistlikum luua midagi TTPod-i sarnast, mis on Androidiäpp, kus inimesed saavad üksteisega muusikat jagada ja ka muusikat alla laadida. Nagu Spotify, kuid reklaamideta ja equalizeriga. Teades et see meeldib paljudele ja paljud kasutavad seda igapäevaselt, oleks sellise äppi loomine väga hea mõte, kuid mul on paar ideed mis tuleks sellele äppile lisada. Esiteks peaks lisama "Visuaalse Equalizeri", ning täiendada olemasolevat equalizeri, mis on muusika "Enhancer", Millega saad valida mida rõhutad, kui palju, ja millises keskkonas muusika kõlab.
Pilt Yandere Simulaatorist(verine): http://s.orzzzz.com/news/e2/62//55237da6636a7.jpg. "Niimodi seda ie mängita" - Minu ütlus.
Visual Equalizer

2 kommentaari:

  1. Väga hea! Tundub et sul on ülevaade erinevatest valdkondadest olemas ja lisaks kujundaja ja stsenaristi rollile sobiks sulle meeskonna juhi roll.

    VastaKustuta
  2. Väga hea! Tundub et sul on ülevaade erinevatest valdkondadest olemas ja lisaks kujundaja ja stsenaristi rollile sobiks sulle meeskonna juhi roll.

    VastaKustuta